Czytaj o nas

onas

30 lat doświadczenia 

Założona w 1991 roku spółka Uniscale, przez 30 lat swej działalności dostarczyła tysiące niezawodnych urządzeń do sklepów i zakładów gastronomicznych. Naszymi klientami są przedsiębiorstwa z branży przetwórstwa żywności, sieci handlu detalicznego, sklepy, restauracje, firmy cateringowe i producenci żywności.
Elastyczność w działaniu, fachowość i wysokie kompetencje Zespołu, poparte wieloletnim doświadczeniem, to nasze największe atuty. Wszędzie tam, gdzie potrzeba sprawdzonego partnera, który zaopatrzy Twoją firmę w odpowiedni sprzęt do obróbki żywności i zapewni terminowe dostawy najwyższej jakości materiałów eksploatacyjnych, wybór Uniscale okazuje się optymalnym rozwiązaniem.

Więcej niż produkty

Oferta Uniscale to nie tylko produkty, ale całościowo przemyślane rozwiązania, które przekładają się na wzrost konkurencyjności i realne korzyści biznesowe. Zmiękczanie mięsa, schładzanie szokowe czy pakowanie próżniowe to przykłady technologii, które rozwiązują wiele praktycznych problemów, a jednocześnie przyspieszają pracę i pozwalają ograniczyć koszty pracy, surowca i energii.
Od lat współpracujemy z najlepszymi europejskimi Producentami urządzeń, co pozwala nam na bieżąco śledzić najnowsze technologie i niezwłocznie wdrażać je na polskim rynku.

Nowoczesne rozwiązania

Uniscale wspiera specjalistów związanych zawodowo z profesjonalną obróbką i sprzedażą żywności, zaopatrując ich w nowoczesny sprzęt, materiały eksploatacyjne oraz rekomendując najlepsze z dostępnych rozwiązań technicznych. Pomagamy pracować łatwiej, wydajniej i taniej.

Nie znajdziesz gdzie indziej

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny Uniscale dostępny jest w całej Polsce bez względu na wiek, stan techniczny i miejsce zakupu urządzeń. Zapewniamy naszym Partnerom pełne wsparcie.
Redukujemy koszty nieprzewidzianych napraw i przestojów, działając na podstawie umowy i pakiety serwisowe, w ramach których sprzęt objęty zostaje kompleksową opieką.
Prewencyjne wizyty naszych Techników pozwalają zdiagnozować stan urządzeń, zapobiec jego awariom i przeszkolić operatorów w zakresie obsługi oraz konserwacji, przedłużając tym samym żywotność sprzętu i eliminując kosztowne przestoje.
Koordynator Serwisu dba o staranną realizację każdego zgłoszenia serwisowego. Jest to możliwe dzięki dedykowanej platformie informatycznej: specjalnej aplikacji na tablet (dla serwisantów) i skonfigurowanym z nią interaktywnym portalem (dla klientów). Przeniesienie zarządzania usługami na platformę cyfrową skróciło czas reakcji i wykonania napraw oraz zwiększyło kontrolę klientów nad jakością świadczonych usług.