Czytaj o nas
30 lat doświadczenia
Założona w 1991 roku spółka Uniscale, przez 30 lat swej działalności dostarczyła tysiące niezawodnych urządzeń do sklepów i zakładów gastronomicznych. Naszymi klientami są przedsiębiorstwa z branży przetwórstwa żywności, sieci handlu detalicznego, sklepy, restauracje, firmy cateringowe i producenci żywności.
Elastyczność w działaniu, fachowość i wysokie kompetencje Zespołu, poparte wieloletnim doświadczeniem, to nasze największe atuty. Wszędzie tam, gdzie potrzeba sprawdzonego partnera, który zaopatrzy Twoją firmę w odpowiedni sprzęt do obróbki żywności i zapewni terminowe dostawy najwyższej jakości materiałów eksploatacyjnych, wybór Uniscale okazuje się optymalnym rozwiązaniem.
Oferta Uniscale to nie tylko produkty, ale całościowo przemyślane rozwiązania, które przekładają się na wzrost konkurencyjności i realne korzyści biznesowe. Zmiękczanie mięsa, schładzanie szokowe czy pakowanie próżniowe to przykłady technologii, które rozwiązują wiele praktycznych problemów, a jednocześnie przyspieszają pracę i pozwalają ograniczyć koszty pracy, surowca i energii.
Od lat współpracujemy z najlepszymi europejskimi Producentami urządzeń, co pozwala nam na bieżąco śledzić najnowsze technologie i niezwłocznie wdrażać je na polskim rynku.
Nowoczesne rozwiązania
Uniscale wspiera specjalistów związanych zawodowo z profesjonalną obróbką i sprzedażą żywności, zaopatrując ich w nowoczesny sprzęt, materiały eksploatacyjne oraz rekomendując najlepsze z dostępnych rozwiązań technicznych. Pomagamy pracować łatwiej, wydajniej i taniej.
Nie znajdziesz gdzie indziej
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny Uniscale dostępny jest w całej Polsce bez względu na wiek, stan techniczny i miejsce zakupu urządzeń. Zapewniamy naszym Partnerom pełne wsparcie.
Redukujemy koszty nieprzewidzianych napraw i przestojów, działając na podstawie umowy i pakiety serwisowe, w ramach których sprzęt objęty zostaje kompleksową opieką.
Prewencyjne wizyty naszych Techników pozwalają zdiagnozować stan urządzeń, zapobiec jego awariom i przeszkolić operatorów w zakresie obsługi oraz konserwacji, przedłużając tym samym żywotność sprzętu i eliminując kosztowne przestoje.
Koordynator Serwisu dba o staranną realizację każdego zgłoszenia serwisowego. Jest to możliwe dzięki dedykowanej platformie informatycznej: specjalnej aplikacji na tablet (dla serwisantów) i skonfigurowanym z nią interaktywnym portalem (dla klientów). Przeniesienie zarządzania usługami na platformę cyfrową skróciło czas reakcji i wykonania napraw oraz zwiększyło kontrolę klientów nad jakością świadczonych usług.