Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Uniscale przedstawia: etykiety elektroniczne typu „epop” firmy ZBD

- Przyciągniecie uwagi Klienta na wysoce konkurencyjnym rynku handlu detalicznego jest dziś kluczowym elementem prowadzącym do zwiększenia sprzedaży. Ponieważ większość decyzji zakupowych podejmowana jest przy półce, istotne jest umożliwienie klientom szybkiego uzyskania informacji nt. danego produktu w bezpośrednim miejscu sprzedaży. Dzięki nowoczesnym wyświetlaczom elektronicznym, etykiety epop gwarantują  taką możliwość. Poza ceną, na etykietach mogą pojawić się wszelkiego rodzaju inne komunikaty nt. oferowanego towaru, w tym informacje nt. aktualnych promocji - mówi Włodzimierz Kander, Prezes firmy Uniscale.

Nowe etykiety epop w wyłącznej ofercie Uniscale wykonane są w technologii e-papieru, co umożliwia wyświetlanie dowolnych informacji nt. dostępnych produktów w postaci graficznej m.in.: logotypów, kodów kreskowych oraz informacji tekstowych.

- Ta dowolność treści, które mogą pojawić się na wyświetlaczu etykiety elektronicznej maksymalizuje interakcję między sklepem a klientem. Etykietę dla danego produktu, można też wykorzystać jako narzędzie do komunikacji dotyczącej pozostałej oferty sklepu i prowadzania promocji sprzedaży wiązanej, co może zachęcić konsumentów do dodatkowych zakupów, przekładając się na wzrost sprzedaży  – dodaje Włodzimierz Kander

Zastosowanie  etykiet epop jest też prostym i bardziej efektywnym sposobem na aktualizację cen , umożliwiającym bardziej dynamiczne zarządzenie sklepem i sieciami handlowymi. Do tej pory w przypadku wystąpienia zmiany ceny, podyktowanej na przykład zmianą wysokości podatku VAT, jak to miało miejsce na początku bieżącego roku, pracownicy sklepu musieli ręcznie usunąć stare etykiety i wymienić je na nowe. Etykiety elektroniczne natomiast umożliwiają elastyczne zarządzanie cenami produktów w czasie rzeczywistym bez konieczności wymiany etykiet papierowych. Aktualizacja ceny w całym sklepie w przypadku etykiet epop ogranicza się do użycia „jednego przycisku” ze 100% dokładnością,  co wpływa na oszczędność czasu pracy personelu i zniwelowanie kosztów z tym związanych.  Na poziomie jakości obsługi klienta ta możliwość niemal automatycznego  i jednorazowego wprowadzenia zmiany ceny, dzięki większej dokładności i zgodności wyświetlanych cen z stanem rzeczy, zwiększa  poczucie zaufanie klienta względem sklepu i sieci.

Funkcja niemal automatycznego wprowadzania zmian przydaje się też  w przypadku nowych regulacji prawnych, które nakazuję  podawania konkretnych informacji w przypadku sprzedaży danych  produktów czy grup towarów.  Tak jak w przypadku zmiany cen ich dodanie do etykiet elektronicznych  epop nie stanowi żadnego problemu.  

Nowe etykiety elektroniczne epop można też wykorzystać jako efektywne narzędzie  do kontroli zapasów i zamówień. Tak jak w przypadku informacji dla klienta, w godzinach  zamknięciu sklepu, na etykietach można wyświetlać informacje przydatne dla personelu rozkładającego towar lub uzupełniającego jego braki.

Na koniec warto dodać, że etykiety elektroniczne epop firmy ZBD nie potrzebują  żadnej specjalnej infrastruktury, są łatwe do zintegrowania oraz cechuje je łatwa instalacja i niskie koszty eksploatacji.

***

INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

Najważniejsze korzyści wynikające z zastosowania etykiet elektronicznych ZBD w wyłącznej ofercie Uniscale to m.in.:


Dzięki tym cechom elektroniczne etykiety epop mogą już w najbliższym czasie wyprzeć z rynku uciążliwe tradycyjne etykiety papierowe i samoprzylepne.  Etykiety elektroniczne ZBD oferowane przez firmę Uniscale stanowią idealne rozwiązanie zarówno dla super- i hipermarketów, a także dla mniejszych sieci handlowych.

Koszty związane z wprowadzaniem innowacyjnych produktów stanowią zazwyczaj poważną barierę, jednak w przypadku etykiet epop zwrot z inwestycji może dokonać się nawet w ciągu 12 miesięcy.

 

Wybrane dane techniczne:
Więcej informacji na temat rozwiązań dla sieci handlu detalicznego Uniscale na www.uniscale.pl.

 

***

Kontakt dla mediów:

Joanna Klaudia Lichocka
First Aid Communication
Tel: +48 502 575 951
E-mail: joanna@first-aid.com.pl