Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Digitalizacja usług serwisowych Uniscale

Uniscale jest jedną z nielicznych firm w Polsce, która oferuje kompleksową obsługę serwisową urządzeń różnych producentów w placówkach na terenie całego kraju. 

- Do tej pory, niezależnie od miejsca, w którym wymagany był serwis urządzeń, zlecenia przyjmowane były w jednym punkcie – centrali serwisowej Uniscale, przez telefon lub e-mail. Jużmożliwość składania zleceń centralnie, niezależnie od lokalizacji geograficznej placówki firmy, restauracji lub sklepu stanowiła bardzo duże uproszczenie dla Klientów sieciowych. Postanowiliśmy jednak pójść o krok dalej i wprowadzić  wręcz rewolucyjne, jak na rynek polski, usprawnienia informatyczne, które gwarantują nie tylko znacznie szybsze wykonanie napraw, ale i lepszą kontrolę jakości dostarczanych przez nas usług – mówi Włodzimierz Kander, prezes firmy Uniscale.
Czas realizacji zlecenia skrócony do niezbędnego minimum

Dzięki wyposażeniu każdego serwisanta w tablet ze specjalną aplikacją zsynchronizowaną z portalem, do którego dostęp mają Klienci, czas wykonana usługi został znacznie skrócony. Klient po zalogowaniu  do portalu zgłasza potrzebę naprawy bądź kontroli danego urządzenia w określonej placówce swojej firmy. Wraz z tą informacją do serwisanta niemal natychmiast trafia pełna instrukcja, dzięki której prawidłowo wykona zadanie. Ujednolicenie nomenklatury dla  urządzeń i ich części zamiennych sprawia, że serwisant w momencie zgłoszenia naprawy wie dokładnie, czego będzie ona dotyczyć i w co musi się wyposażyć, aby  usługa została wykonana sprawnie i skutecznie. Tym samym niwelowane jest ryzyko daremnej wizyty. Wcześniej, na skutek wymiennego nazewnictwa zdarzało się, że do wykonania pełnej usługi serwisowej potrzebne są części zamienne, których serwisant w danym momencie nie posiadał.  W takich sytuacjach konieczne było powtórzenie wizyty.

Digitalizacja formalności związanych z odbiorem usług i wygenerowaniem płatności

Dzięki nowym usprawnieniom informatycznym czas potrzebny na dopełnienie formalności związanych z wykonaniem usługi również został znacząco skrócony. Wcześniej serwisant podsumowywał zlecenie, wypełniając drukowany formularz, który po podpisaniu przez Klienta musiał być osobiście lub mailowo (przez scan) dostarczony do centrali.  Następnie, dane z formularza były ręcznie wprowadzane do informatycznego systemu  obsługi zleceń. Dzięki digitalizacji usług serwisant wypełnia dokumenty za pomocą wspomnianej aplikacji. Po złożeniu przez klienta podpisu elektronicznego formularz natychmiast udostępniany jest centrali, która także automatycznie rejestruje wykonane prace i zużyte części, a następnie generuje dokumenty niezbędne do dokonania rozliczeń. W zależności od umowy zawartej z Uniscale serwis rozliczany jest na zasadzie pojedynczej faktury lub faktury zbiorczej płatnej w terminie indywidualnie ustalonym z Klientem. Synchronizacja systemu serwisowego z aplikacją na tablecie i portalem sprawia, że Klient niemal natychmiast po złożeniu podpisu ma wgląd do szczegółowych informacji dotyczących wykonanej usługi i związanych z nią rozliczeń.

Indywidualna obsługa portalu i pełna kontrola jakości usług świadczonych na rzecz Klienta

Portal dla Klientów Uniscale podzielony jest na kilka serwisów: zlecenia, nowe zlecenia, faktury, sklepy, umowy, urządzenia i użytkownicy. Klient sam decyduje, który z jego pracowników będzie miał wgląd do informacji dostępnych w ramach portalu. Ma bowiem możliwość mianowania użytkowników, na przykład odpowiedzialnych za zgłaszanie zleceń, odbioru usług lub odpowiedzialnych za regulowanie płatności. Klient może indywidualnie konfigurować dostęp do portalu  i tym samym uzyskać pełną kontrolę nad jakością usług świadczonych przez Uniscale.

- Portal serwisowy Uniscale gwarantuje pełną transparentność usług świadczonych przez naszą firmę. Każdy Klient może na bieżąco weryfikować, czy wywiązujemy ze świadczeń określonych w umowie. Przykładowo, jeśli zobowiązaliśmy się do dokonania serwisu urządzeń w ciągu 6 godzin roboczych od momentu zgłoszenia, dzięki opcji śledzenia zleceń Klient widzi, czy wywiązujemy się z tego zapisu umowy – tłumaczy Marcin Barton, kierownik serwisu Uniscale.

Nowe usprawnienia informatyczne dla urządzeń wymagających legalizacji

Nowe usprawnienia informatyczne w ofercie serwisowej Uniscale są szczególnie przydatne dla Klientów, którzy korzystają z urządzeń wymagających stałej legalizacji. Tak jest w przypadku wag, które zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez ważnej legalizacji nie mogą być dopuszczone do użytku. Nowe urządzenia wagowe wymagają legalizacji po upływie trzech lat, starsze urządzenia tego typu co dwa lata. Na portalu serwisowym, Klient ma stały dostęp do wszelkich informacji związanych z legalnością wag. W przypadku innych sprzętów równie przydatne są informacje dotyczące okresu gwarancji.

- W Uniscale od lat stawiamy na kompleksową obsługę naszych Klientów. Chcemy, aby nasza oferta przekładała się na maksymalne korzyści każdego, kto z niej korzysta. Dlatego nie ograniczamy działalności  do niezbędnych napraw, ale dokonujemy też wszelkich starań prewencyjnych, aby zminimalizować koszty związane z eksploatacją urządzeń stosowanych przez sieci handlu detalicznego oraz  firmy z branży spożywczej i gastronomicznej.  Stały dostęp do informacji na temat legalizacji wag i okresu gwarancji urządzeń pozwala naszym kontrahentom zniwelować ryzyko poniesienia strat finansowych spowodowanych niedopatrzeniami z tym związanymi –  mówi  Włodzimierz Kander.

Więcej informacji na www.uniserwis24.pl

***

INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

Najważniejsze korzyści płynące z umowy serwisowej z Uniscale:


Uniscale oferuje profesjonalny serwis m.in.:
***

Kontakt dla mediów:

Joanna Sońta

Ottimo PR

Tel: +48 502 575 951

E-mail: joanna@ottimopr.pl