Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Uśmiechnij się i przygotuj swój sklep na święta.

Właściciele punktów handlowych mają wiele drobnych i większych spraw o których muszą pamiętać przez cały rok, ale końcówka roku i okres przedświąteczny to jeden z najgorętszych sezonów handlowych. Dlatego warto zawczasu przygotować swój sklep do tego wyzwania. 
Dobry plan dostaw, odpowiedni asortyment, grafik pracowniczy to jednak nie wszystko. By uniknąć ewentualnych awarii, urzędniczych kar oraz wzroku niezadowolonych klientów pomyśleć warto o prewencyjnych wizytach serwisowych, podczas których specjaliści sprawdzą wszystkie sklepowe urządzenia, dokonają niezbędnych napraw oraz w razie potrzeby wtórnie zalegalizują sklepowe wagi dzięki czemu jedyne o czym każdy sprzedawca będzie musiał jeszcze pamiętać to uśmiech do swoich zadowolonych klientów.


Depositphotos_97769418_original (002)


Pamiętajmy, że przy zakupie nowe urządzenia ważące otrzymują tzw. legalizację pierwotną na okres 3 lat. Po upływie tego terminu właściciel punktu handlowego musi zadbać o zdobycie tzw. legalizacji wtórnej, dzięki której będzie mógł korzystać z urządzenia przez  kolejne 25 miesięcy.  – mówi Marcin Barton, kierownik Działu Usług Serwisowych firmy Uniscale – i dodaje, że bez legalizacji wtórnej sprzętu punkt handlowy jest się narażonym na kary finansowe ze strony Urzędu Miar bądź innej jednostki administracji państwowej, a także na ewentualne reklamacje ze strony niezadowolonych klientów. 
W sprawie legalizacji wtórnych oraz innych usług serwisowych w punktach handlowych z Działem Obsługi Serwisowej firmy UNISCALE można kontaktować się telefonicznie dzwoniąc pod numer: 22 569 52 82 lub droga mailową na adres: serwis@uniscale.pl
 

Kup teraz